04.08.2010

En annerledes pakkeliste

Jeg har vært med på triatlonkonkurranser før og har en viss erfaring med å pakke ned det jeg tror jeg trenger. Det pleier å være lette klær og solkrem som blir brukt. I dager pakker jeg for Norseman Xtreme Triathlon, men jeg har en liten pause nå for å fortelle om noe av det rare jeg har pakket ned:

  • Ullsokker
  • Dunjakke
  • Foret turbukse
  • Fleece
  • Low Pro vinterlue
  • Hummervotter

Jeg stopper der. Dere har sikkert fått det riktige bildet av lasten som skal fraktes over til Eidfjord. Jeg føler meg mer klar for vinterøvelse med Royal Marines og Telemarkbataljonen enn for sommersporten triatlon. Det er kanskje en grunn til at Norseman har Xtreme i navnet sitt?

På den annen side ligner jo det litt på det jeg hadde med meg på padletur i forrige uke. Så kanskje det bare er et bilde på sommeren 2010?

Ingen kommentarer: