11.09.2012

Endomondo-venner?

Jeg lastet ned Endomondo til mobilen for å se om det kunne være et alternativ til Garmin-klokka. Vel, det var det ikke. Jeg synes foreløpig (før jeg skaffer meg en dings til å bære mobilen i) at det var veldig uhensiktsmessig å ha med mobilen på trening og det virket som om gps-en i Garmin er noe mer stabil enn den i Samsung G II.

Og så har jeg fått forespørsler og folk som vil "være venner på Endomondo"? Hva er det a? En ny plattform for utveksling av gjennomsnittsfart og max-puls? Sånn i tillegg til Facebook og blogg og twitter og...

Veit ikke hvor mange steder til jeg kan skryte av den treninga jeg ikke gjør jeg!

2 kommentarer:

omlm sa...

Bent, Garminklokka di skal fungere rett i endomondo.com. Plugg inn og prøv!

Anonym sa...

Bruk strava. Mye bedre. Du kan laste opp fra garmin rett inn på strava.com