18.02.2013

Dag 5-8: da blir det G minus

Mandag: 50 minutter løp.
Tirsdag. 60 minutter løp.
Onsdag: Bilder, musikk og kos.
Torsdag: 40 minutter rulle, tunge tråkk.
Fredag: 40 minutter rulle, tunge tråkk.
Lørdag: 1 time svømming.
Søndag 1 time svømming.

Uketotal: 2 ganger løp, 2 ganger rulle og 2 ganger svøm = 5 timer og 10 minutter trening.

Jeg deler ikke ut mer enn G minus (for de som måtte huske hva som lå i boktsavene LG, NG, G, M og S) til meg selv for denne uken. For all del, det er mye bedre enn tidligere uker, men fordi motivasjonen min subbet litt, gikk jeg glipp av noen muligheter for to treningsøkter på torsdag og fredag.

Jeg skal i de neste ukene ligge stabilt på ca syv timer løping, sykling og svømming i uka. Akkurat nå krever det at jeg justerer disiplinnivået tre klikk til høyre.

Klikk! Klikk! Klikk!

Ingen kommentarer: