21.10.2009

Rammstein kommer til Oslo 18. februar



Det går en liten stund mellom hver gang jeg er på konsert. Jeg hadde en fin dag på Månefestivalen med Åse i sommer og når vinteren ligger hvit og grusom over Gnore skal jeg rocke liket igjen. Denne gangen skal jeg rocke det hardt.

Rammstein. Jeg gleder meg. Og venter i spenning på at Liebe ist für alle da skal komme til en postkasse i nærheten. Meldinger jeg har sett fra Rammsteinianere lover godt. Små klipp på iTunes lover godt. Rammlied er en veldig bra konsertsang, men Pussy er egentlig en ganske dårlig sang. Jeg er spent.

Kanskje det ligger no høyeksplosivt i posten i morgen?

Other bands play, Rammstein burns!

2 kommentarer:

Thomas sa...

Så vannvittig bra. Beste bakkeintervall musikken som finnes. Bruker den på lange mørke januar inne-sykkel økter, og gruppa 'goes wild'.

Forøvrig eneste som kan covre Depeche Mode uten at det høres kleint ut. sjekk ut;
http://www.youtube.com/watch?v=WX3fn5wrXuY

Cathrine Claussen Mediaas sa...

Under 4 måneder igjen nå :)
Gleder meg!!