27.12.2011

3atlet - 2011


På tampen av året sitter jeg og tenker litt på 3atlet, denne nettsiden som Hårek, Fredrik, Jørgen, Øyvind og jeg startet for et år siden.

Det har vært gøy og det har vært vanskelig. Det er vanskelig å bygge noe fra bunn og det er vanskelig å finne sin nisje i triatlonverdenen. Jeg synes vi har lykkes med mye av det vi ønsket oss i løpet av det første året, men vi har langt igjen til å være alt det vi kan være (for å direkteoversette et amerikansk uttrykk). Vi er bare en liten gruppe entusiaster som gjør noe vi synes er stas og håper andre har glede og nytte av det også.

Det som vel har undret meg mest det første året er at så få klubber har ønsket å bruke 3atlet som kanal. Det synes jeg er rart. Og jeg lurer på om vi oppleves som skumle, eller som konkurrenter? Det ville i så fall være trist og veldig misforstått for i denne sammenheng skaper mangfold vekst (sitat stjålet fra Dag Oliver - SK Rye Triathlon).

I 2012 - da går vi fra å være tilstede, til å bli nødvendige!

Så det så!

Ingen kommentarer: