31.12.2012

iPad og Spotify - inn i 2013

Jeg er fortsatt han som holder CD-produsentene med salt i maten. Jeg liker det fysiske mediet. Jeg liker å ha. Men med en splitter ny iPad og prøveabo på Spotify Premium, så ser jeg fordelene. Lyden er nesten like bra som cd og jeg finner fram til musikk som jeg tidligere ikke har prøvd.

En ny favoritt er Entombed. Et band jeg ikke tidligere har fått med meg, men som jeg nå spiller fordi det er uforpliktende å prøve. Så får vi se om det resulterer i en ny CD eller noen nedlastede spor.

Men jeg lurer veldig på hva som blir igjen til artistene.

1 kommentar:

Heming Leira sa...

Velkommen BOO. 3 år etter at jeg kjørte Spotify på Bislett 24-timers som første speaker som gjorde det på ultraløp i verden.

Artistene har ALDRI fått særlig betaling. NÅ er de ikke avhengig av mellomleddene og KAN nå ut på egen hånd. Men markedsføring må du kunne!

I morra håper jeg du er klar foran PCen når Ukas forsprang for Dag Oliver på besøk og for andre gang snakker triatlon! Klokkeslett er 22:00 og stedet finner du her: http://www.forsprang.net/2013/01/ukas-forsprang-12-triathloneksplosjonen.html