10.12.2007

Uke 49: En dag for lite i denne uka

Jeg tror egentlig uke 49 også hadde syv dager slik uker har for vane eller sedvane, så når dagene ble for få kan bare være min skyld. Jeg fulgte vel ikke helt med i dagene og timene og jeg fikk dermed en dag eller 1 t og 26 minutter for lite trening. Det bare ble sånn, men det ble bedre enn tidligere uker.

Dette fikk jeg gjort:

Mandag: 1t rulle. 85 rpm. 6 ganger 30 sek enbent tråkk.
Tirsdag: 20 min løp på rulle. 10 min roing. 40 min styrketrening.
Onsdag: 46 min rulle. 15 min Coretrening.
Torsdag: Julebord
Fredag: Jentepass :-)
Lørdag: 1. økt 1 time svømming, 2500 meter.
2. økt: 53 min løping, 8 km, 143 bpm.
Søndag: 1 time svøming.

6t04min trening og alt var trivelig trening.

Men jeg kommer nå ut i åpent landskap og innrømmer at jeg smågruer meg til februar, mars og april. Jeg lurer veldig på hva jeg røyka da jeg fant ut at det var en god idé å trene så mye. Det er ikke det at jeg blir sliten av 6 timers trening og ikke skjønner hvordan jeg skal orke mer. Det er ikke det. Jeg bare lurer på hvordan ukene skal se ut.

La oss ta uka som starter med 18. februar, da skal jeg trene 12 timer. Og det kan jo se slik ut:

Mandag: Løping 60 min terskelintervall
Tirsdag: 1t15 min rulle. 20 min Core.
Onsdag: Morgensvømming 50 min. Ettermiddag 40 min rolig løp.
Torsdag: 1t20 min rolig sykling. 20 min Core.
Fredag: 2o min løping oppvarming og 40 minutter styrketrening
Lørdag: 1t15 min svømming og 1 time løping
Søndag: 1t30min på mtb og 1t30 min på rulle. 20 min Core

Det ser jo mulig ut når det blir satt opp slik, men hvordan blir virkeligheten?

Ingen kommentarer: