08.07.2008

Veien mot Roth starter nå!

Til nå har det vært treningsveien mot Roth. Om to timer blir det den helt konkrete landeveien, motorveien, sjøveien og Autobahn mot Roth. I går løp jeg 45 minutter med 10 drag a 30 sek i 5 km - fart. Det gikk fint og pulsen var lav og fin. Før frokost i dag syklet jeg 1 time med 10 drag a 30 sek med skikkelig trøkk. Det gikk fint og det var følelse av fart. I kveld blir det overnatting på ferge til Kiel og i morgen er jeg i Goslar.

Goslar skal være en fin by, i morgen er det onsdag og på onsdager i Goslar er det sikkert fint å løpe en liten tur.

Forrige uke ble det ikke mye trening, men Stavernhelgen ble en veldig positiv energiinnsprøytning som er verdt mange treningstimer. Smilende funksjonærer og smilende deltagere og stort sett smilende følgepersonale. Noen få av de siste tror de er langere for Mafiaen eller Hushovd, men vi veit hvem de er, hvor de bor og hvor barnebarna går på skole og vi tar kneskålene deres neste år hvis de ikke passer seg.

Nå napper jeg ut alle kontakter, men tar med meg pc og kabel og nettverkskort og regner med å være online i løpet av uka.

Ønsk meg gjerne lykke til og send en dose positive vibber søndag morgen.

Så rullet vi av gårde da.

Ingen kommentarer: