02.08.2011

Trening uke 30 - det ble en fin uke

Uke 30 var tre uker før årets første konkurranse: Oslo triathlon. Den neste og siste konkurransen blir Kongsberg triathlon.

Jeg har ikke no andre mål og ambisjoner for disse konkurransene enn å være med og ha det gøy. Jeg har ikke trent no særlig i år (6-7 timer i uka) og derfor gidder jeg ikke å dille med periodisering og "hvileuker" og spissing av en ikkeeksisterende form frem mot konkurransen. Jeg har det godt med trening og trener det jeg har tid til uten å tenke på evt form på konkurransedagen.

Dvs jeg skal holde litt igjen fra og med torsdagen før Oslo triathlon.

Treningsuka ble slik:

Mandag: Rolig og kort løp 40 min/ 6 km bpm, 135 bpm i gjennomsnitt. Sliter med løping.
Tirsdag 1: Svømming 1t04 min, Kongstenbadet. En bra svømmedag.
Tirsdag 2: Sykling rulle: 1t05 min rolig, tungt tråkk. 118 bpm i gjennomsnitt
Onsdag: sykling rulle 1t07min, 116 bpm i gjennomsnitt
Torsdag: Svømming 1t20min. Kongstenbadet. En veldig bra svømmedag. Liker 50-metersbasseng!
Fredag: løp, hardt (bakker) 1 t, 10 km, 148 bpm i gjennomsnitt.
Lørdag 1: Svømming 1 time Kongstenbadet
Lørdag 2: Sykling rulle 1 time 116 bpm i gjennomsnitt
Søndag: Løp rolig 1t01, 9.5 km, 137 bpm i gjennomsnitt. Morgenløping før frokost er no møk!

Ingen kommentarer: