14.03.2012

Uke 6-10: Nå ligger jeg etter nå

Jeg trente ikke så aller værst i uke 6-9. Jeg lover på tro og ære og alt som er meg kjært, men i uke 9 gikk Garmin-klokka mi i stykker og alle lagrede økter er tapt for ettertiden. I disse ukene svømte jeg stort sett to ganger i uka, syklet en del på rulle, jeg fikk min første sykkeltur ute og jeg løp som vanlig alt for lite.

I uke 10 skulle jeg skru opp treningsmengden og jeg startet fint på mandag og tirsdag, men så var det slutt. Onsdag kjente jeg det i ledd og muskler og jeg ble sår i halsen. For en gangs skyld brukte jeg hue og lot være å trene. Og det var sikkert klokt, for på torsdagen våknet jeg opp til det som ble en langvarig manneinfluensa.

I følge treningsplanen jeg har i hodet og som jeg beskytter som en skatt, så ligger jeg langt etter. 3-4 uker etter. Det er mye, men ikke kritisk og jeg skal komme tilbake. Jeg skal stige fra asken og brukte engangsservietter som en snørrete og noe sårneset Fugl Fønix!

I'll be back!

Ingen kommentarer: