15.08.2013

Optimistbelte

Jeg er ikke optimist, ikke i bunn og grunn. For å sitere en kjent tigerelsker etter hukommelsen: "Jeg er ingen tilhenger av ubegrunnet optimisme". Eller jeg har ikke vært det opp til nå.
 
Men hvordan skal dette beltet tolkes Sherlock?
 
"Nytt belte av relativt høy kvalitet..... bare to hull å gå på før beltet blir for lite, men fire hull ekstra å strammen inn. Det vi har her er enten en mann som shopper uten å ta seg tid til å prøve skikkelig først, eller en mann som regner med å gå mye ned i vekt i tiden fremover".
 
Ikke dårlig Sherlock, du er fortsatt på høyden. I utgangspunktet er ditt første svar riktig, men hvis du bytter "regner" ut med "håper", så kan også det andre svaret ha en viss gyldighet.
 

1 kommentar:

REMY.CREDIT sa...

DU TRENGER LÅN
Jeg har nettopp fått lånet mitt på 200 000,00 euro fra REMY.CREDIT Send dem en e -post nå for lånet ditt (remy.credit111@gmil.com) whatsapp: +46769618757 de er de beste, prøv dem og vitne om at låneforbudet er veldig rask og sikker med utdanningen på 2%
EMIAL: (remy.credit111@gmail.com)
Trenger du et presserende lån innen 24 timer? de har raske og enkle lån til deg jeg mary anne fra Stockholm Sverige er alenemor veldig fornøyd nå med mine to barn REMY COMPAY er det beste få lånet ditt i dag} Send ham en e -post nå for et hurtiglån Mail: remy.credit111@gmail.com
Gud velsigne deg, Mr. REMY FINK