18.11.2008

Det er en grunn for det meste

Jeg tror egentlig det. At det er grunner til ting. At ting henger sammen og sånn. Litt i hvert fall. Ikke sånn helt ekstremt og deterministisk, for det blir litt voldsomt. Men en hel masse ting har en forklaring og leiter du så skal du finne og slikt.

Det er f.eks en grunn til at jeg ikke har tid til så mye bloggskriving. Jeg har mitt første distansekurs på Nordiska Högskolen for Folkehälsovetenskap. I kvantitativ metode. Og det tar litt mer enn litt tid for å si det forsiktig. Så bloggen seiler rolig videre, kun drevet videre av små vindpust i noen lommetrøkler til seil.

Og det er en grunn til at jeg ikke skriver så mye om trening akkurat nå. "Det er ryggen med meg skjønner du" - er et utrykk som hår fått munnviken min til å gå litt småhovent opp til venstre side. Akkurat ja. "Ryggen".

Og jammen var jeg ikke der selv plutselig gitt. Det er ryggen med meg skjønner dere. Så nå bare svømmer jeg, løper litt i skogen, trener core og sykler lett. Inntil videre.

Så ting henger sammen.

Men alt henger ikke like godt sammen. Jeg fant denne testen av en mobiltelefon på online.no_

Sony Ericsson C905 - Musikkspilleren er suveren, men lydkvaliteten kunne vært bedre


Suveren musikkspiller, men lydkvaliteten kunne vært bedre. Okey! Den skjønte jeg ikke.

Ingen kommentarer: