18.01.2012

Ferskvare

Trening er i stor grad ferskvare.

I forrige uke bestemte jeg meg for å svømme hardt når jeg svømmer. Og så husker jeg veldig godt hvordan jeg svømte hardt på vårparten i fjor, da jeg var i relativt ok svømmeform.

I går la jeg opp programmet ut fra det.

Innsvømming, teknikk og så 12 ganger supersprint med 20 sek pause. En rolig tohundremeter for å få noen meter og roe ned før jeg skulle svømme femtimetere.

Full stopp etter fire stykker. Jeg hadde ikke kraft og utholdenhet til å svømme harde femtimetere. Jeg er i for dårlig svømmeform til å svømme hardt på denne måten.

Men jeg hadde akkurat nok kraft i kroppen til å kjøre flere supersprinter, så nå håper jeg at jeg kan finne noen supersprinttriatlon. Helst noen med 25 meter svømming. Eller kortere.

Ingen kommentarer: