16.01.2012

Uke 2 - litt lite, litt hardere og en tur

Våren nærmer seg og dørstokkmila er ikke like grusomt høy sett fra sofaen. Jeg kjenner også at det er litt lettere å trene når jeg først kommer meg ut. Det vil ikke si at treningsuka ble fullpakket og optimal, men at jeg hadde noen fine treningsøkter og en tur.

Mandag: 59 min lett løp, 9 km  - lett løp
Tirsdag: 1 time lett spinn sykkelrulle - 111bpm/127 bpm (gjennomsnitt/max)
Onsdag: 45 min, hard svømming
Torsdag: 1 time, tunge tråkk på sykkelrulle - 116 bpm/131 bpm
Fredag: Sløving
Lørdag: 1 time 10 min løp, terreng og vei
Søndag: 2 timer 16 min rolig padling

Totalt ble dette 4 timer og 54 minutter trening + 2 timer og 16 minutter relativt relevant aktivitet.

Vekt: Jeg skal sette meg ukesmål, og ikke hårreisende mål i det fjerne, når det gjelder vekt. Målet mitt for denne ukens vektuvikling er at jeg neste mandag morgen skal veie under 94 kg. Et veldig realistisk mål.

Ingen kommentarer: