21.04.2006

La Manga, for de bortskjemte

Det er jo masse slike fotballspillere som har vinteropphold i La Manga. Og fotballspillere er jo bortskjemte. No så inn i h.... bortskjemte også! Skulle ikke forundre meg om det har kommet så langt at fotballspillere i 1.divisjons får lønn!! Hørte på jobben at fotballforbundet har eget senter der nede? Forundrer meg ikke. Kanskje en idé for NTF, så kunne man flytta forbundskontoret ned ditt om vinteren. Da hadde det kanskje ikke vært så fristende å klekke ut vintertriatlonplaner, da hadde man kanskje tenkt lysende, solgule og sommerhimmelblå triatlonplaner? Og så tror jeg det kunne ført til litt fres over valgkampen, gjort det hele litt mer fristende å stille til valg.

Men jeg mente egentlig ikke fotballspillere eller triatlondignitærene når jeg nevnte "de bortskjemte". Jeg tenkte på meg selv. Jeg er 41 år, lettere overvektig og peiler meg inn på siste eller nestsiteplassen i noen lokale stevner i Norge. I triatlon. Og så får jeg lov av omgivelsene mine og meg selv til å dra på treningsleir en hel uke og bare tenke på meg selv og beina mine og hvor solbrent jeg blir og hvor bratte bakkene er og hvem den idioten er som har valgt denne ruta.

Jeg er bortskjemt jeg!

Og jeg gleder meg no så innmari. Tror jeg skal gå å pakke om en gang til!

Ingen kommentarer: