17.04.2006

Snart klar for Spania


Så er det kun noen dager til jeg skal reise med Trond K, Arnstein, Adeleid, Erik J og andre flotte folk til La Manga. La Manga er stedet, men målet for turen er å kose seg på et deilig smalt sykkelsete i km etter km.

I dag prøvde jeg å pakke sykkelen. Og det gikk til slutt. Jeg var litt skeptisk til å ha hjula liggende slik, men det så ut som det ble bra, kan ikke skjønne at det blir no press på hjula no sted. Ikke så mye at de tar skade av det i hvert fall. Men pakke sykkel var jo en øvelse og jeg er glad jeg ikke ventet med den prøvelsen til lørdag morgen. Tips: husk å skru av bakskifteren også, ellers kan det bli lite presisjonsskifting hvis den får et slag.

I samme kuffert ligger:
  • Hjelm
  • Sykkelsko
  • Verktøy
  • Slanger
  • Pumpe
  • Løpesko
I tillegg skal jeg ha med:
  • Triatlonbukse til løping/svømming
  • singlet til løping
  • Solkrem faktor rikelig
  • Mp3spiller+lader
  • Svømmebriller
  • Garmin forerunner + lader
  • Sykkelsokker
  • 2 sykkelbukser
  • 2 sykkeltrøyer
  • løse ermer
  • løse bein
  • 2 drikkeflasker til sykkel
  • shorts type fritid
  • undertøy og sokker
  • 3 t-skjorter
  • en skjorte
  • en genser
  • Pass
  • Penger
  • Pilletter
Erik J bør i tillegg til noe av dette pakke ørepropper. Ryktene skal ha det til at vi skal dele rom. Og rykter fra andre steder skal ha det til at jeg snorker!

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ha med meg våtdrakt eller ikke. Mye drass hvis det ikke blir mer enn en eller to ganger man får tid eller lyst til å hoppe ut i det.

Vamos a la playa! Oh oh oh oh oh!

Ingen kommentarer: