14.04.2006

Triatlon Zombie

Fra tirsdag er vi noen som har prøvd å leke eliteutøvere. Eller "elite light/heavy". Oslofjord triatlon arrangerer denne påsken, som vi gjorde påsken 2004, en cyber treningsleir. 2004 var en ganske anstendig sak, med ganske moderate treningsmengder hvis jeg husker riktig. Men i år har vi økt mengden litt kan det virke som. Det har fått en liten lukt av "epic camp" og en liten stenk av konkurranseånd.

Jeg er selvsagt hevet over den slags. Jeg har veldig dårlig konkurranselyst. Det er ikke derfor jeg:
  • Svømte 45 minutter og syklet 95 minutter på rulle på tirsdag.
  • Syklet 105 minutter på rulle på onsdag.
  • Syklet 90 minutter på rulle, trente 10 minutter styrke og løp 60 minutter på torsdag.
  • Syklet 166 minutter ute på fredag.
På ingen måte, det bare ble slik. Og nå er jeg litt sliten i beina. Rart det der. Hadde det vært no skikk på med skulle jo både onsdag og fredag hatt en økt til, men nå dreier det seg mer om å holde ut til mandag kveld.

Vanligvis ville jeg jo minst hatt en fridag her og aldri to økter. Kjenner jeg blir veldig fokusert på å spise og drikke. Og sove. Og spise. Rett og slett en Triatlon Zombie. "I must run, I want to ride my bicycle, I must sleep, I want to have flesh, flesh, flesh...... or brødskive med brunost og sukker under"

Noe som er rimelig anstendig i forhold til "Flesh for Frankenstein" : "To know death, Otto, you have to fuck life - in the gall bladder!"

Har jeg godt av å være alene, uten korrektiv i så mange dager? Jeg bare spør!

Ingen kommentarer: