14.12.2007

Art Gallery AS

Hei Art Gallery AS, jeg virkelig hater søplehuer, jeg hater virkelig telefonselgere og avskyr søplemail. Jeg hater det nesten like mye som reklamefaxer som ringer og ringer om natten. Fordi jeg ikke har fax ringer de om igjen og om igjen. I might snap! Jeg har nettopp sett den siste Jason Bourne, levde meg inn i den og jeg føler at vi balanserer på en tynn gesims her.

Søplemail består til 99% av utenlandsk søppel og vi vet hva temaene er: penger og sex. Art Gallery AS er nå med på denne galeien og sender kunstsøppel i innboksen min. Til meg. Tilbud om litografier av Salvador Dali, Widerberg, Storn til under halv pris. Kunne ikke vært mindre interessert om det var malerier av klovner som moona. 2008-modellen av Guru Crono ser ut som stor brukskunst. Det kunne jeg bruke penga på, men ingenting som Art Gallery AS måtte ha er i nærheten av å få det til å nappe i lommebokarmen.

Så Art Gallery AS, ikke plag meg med søppel, det vil dere ikke.

Art Gallery AS. En dag vil dere høre noen plystre "Sov dukkelise" utenfor. Jeg skulle gjerne gi dere rådet "Run and hide asshole", men det vil ikke være no poeng. En kontrakt er en kontrakt.

Ok, så tilta denne betraktelig.

Men Art Gallery AS klatert i dag inn på lista vi startet i Spania for to år siden. Høyt opp.

"Sov og bli stor"

Ingen kommentarer: