29.01.2008

Carola er teit osv

Jeg er glad i svensker og Sverige, men selv i det mønsterbruket av et land finnes det noen som er i en slik mental tilstand at jeg gjør unntak. Carola er i en slik unntakstilstand. Negative tanker kunne blitt formet til endeløse ord og setninger ved mitt tastatur, men jeg slipper det nå. En storsinnet svenske ved det underlige navn Gert Fylking har gjort jobben og på radio sagt de bevingede ord: Carola er en teit, religiøs kvakksalver.

Mannen legger bredsiden til og klemmer videre til med: ”Carola har forvekslet det at hun er en sangstjerne med at hun liksom skal være en betydningsfull person. Hun er et fullstendig betydningsløst menneske. Verden ville vært bedre uten hennes dumme uttalelser”.

Gert risikerer nå å få sparken, men hvis mannen som er rede til å ofre alt i sannhetens tjeneste beholder mikrofon og programpost så vil jeg gjerne tipse om at en oppfølgingssak på den norske siden av grensen som ligger klappet og klar. En ren klipp og lim-jobb egentlig.

Klipp ut: Carola. Lim inn: ”Prinsessen på englestøv og med påfuglgemal”.

Du er på luften Gert, du er på luften.

Ingen kommentarer: