04.05.2009

Base 3: uke 1 og 2

Base 3

Uke 1

Mandag - Løping sti 1t05min
Tirsdag-Fri
Onsdag - Svømming 40 min
Løping sti 40 min
Torsdag - Svømming 45 min
Bogstad treningsduatlon 1t11min
Fredag- en ikke planlagt fri
Lørdag - Svømming - 2t50 min
Core - 45 min
Søndag- Svømming- 1t

8t55min (1 time mindre enn planlagt)

Lærdom: Skal jeg kjøre meg i bunn på Bogstad treningsduatlon så må jeg ha planlagt restitusjonsdag etterpå. Det var rett og slett helt uaktuelt å trene på fredagen.

Uke 2
Mandag - Løping sti 1t06min
Tirsdag - Løping sti 40 min
Onsdag - fri
Torsdag- Løping til/fra jobb - 42 min - hardt
Fredag- Langtur sykkel - 5t11min
Lørdag- Langtur sykkel - 3t49min
Søndag - Langtur sykkel - 5t20 min

16t50min (flere timer mer enn etter skjema)

De to ukene ble veldig spesielle. Voldsomt svømmefokus pga svømmekurs den ene uka og voldsomt sykkelfokus pga treningsleir i Telemark den andre uka. Ikke akkurat klassisk oppbygging av treningsukene, men føler meg uansett i rute. Kanskje med et lite forbehold når det gjelder langtur løp. Men det er på ingen måte for sent.

Ingen kommentarer: