21.12.2009

Det er bedre med 45 minutter i Drammen

Det er ikke så lett å få til trening nå like før jul. Det er liksom urimelig å forvente at barna skal gå med på å sitte der gaveløse på julaften fordi pappa måtte trene og ikke kunne gå og handle gaver. Eller ikke ville kjøre bil til Drammen for å hente gaver hos besteforeldre og tanter.

Så derfor ble ikke siste søndag i advent den store treningsdagen. Selvsagt ble den ikke det og selvsagt var jeg forberedt på det.

Før klagde jeg over at jeg ikke hadde tid til trening. Mer og mer skjønner jeg at det finnes masse ledig tid. Det gjelder bare å se den og bruke den. Og siden jeg hadde med meg løpetøy fikk jeg i Drammen utnyttet en liten tidsluke i adventskalendern.

Det ble ingen to timers langtur i dag, men det er bedre med 45 minutter løping i Drammen, enn ingen løping i det hele tatt.

Ingen kommentarer: