04.01.2010

Det er i de dager i desember det alltid skjer

Bjørnen ligger i sitt vinterhi, men det gjør ikke jeg. Skal jeg først ligge, så vil jeg gjerne ligge litt mer varmere og litt mer behagelige og når jeg ikke ligger så vil jeg mye heller trene enn å være i hi.

I desember har jeg trent. Litt trente jeg i starten og ganske mye på slutten. Det er slik det skal være. Desember er for meg alltid starten på veien tilbake til formen. Veien tilbake til treningsrutinene. Veien tilbake til veien.

De fire desemberukene ble slik:

Uke 50

Mandag: sykling rulle, 45 min - Terskelintervall 3 ganger 5 min
Tirsdag: Sykling Rulle 45 min - 5 min på 200+ watt
Onsdag: treningsfri
Torsdag: løp, 1t10 min - rolig
Fredag: Svømming, 1 t, teknikk + serier av 25 meter rolig/25 meter hardt
Lørdag: Svømming, 55 min teknikk + serier av 75 meter rolig/25 meter hardt
Søndag: Sykling rulle 1t19min - rolig langtur

Pyseuke!!!

Uke 51

Mandag: Treningsfri
Tirsdag: Sykling rulle, 52 min - terskelintervall 3 ganger 6 minutter
Onsdag: Syk
Torsdag: Syk
Fredag: Svømming, 55 min - teknikk + serier 25 meter rolig/25 m hardt
Lørdag: Svømming 1t10min - jevnt
Rulle 45 min - 6 min på 200+ watt
Søndag: Løp 45 min rolig

Sjuklinguke!!!

Uke 52

Mandag: Treningsfri
Tirsdag: Svømming 1 t, teknikk+ serier av 25 meter rolig/25meter hardt
Onsdag: Sykling rulle, 45 min - høy frekvens/enbent tråkk
Torsdag(julaften): Langtur løp 1t35min
Fredag: Sykling rulle - langtur 1t40min
Lørdag: Løp 30 min
Søndag: Sykkel rulle - 45 min- 6 min på 200+ watt
padling - 2t50 min

Ok!

Uke 53

mandag: løping 45 min rolig
tirsdag: Sykkel rulle 1 time høy frekvens
Onsdag: Sykkel rulle langtur 2 t
Torsdag: Løp 32 min
Rulle langtur 1t30min
Fredag: løp 40 min rolig
Sykkel rulle langtur1t30min
Lørdag: sykke rulle langtur 2 t
Søndag: Sykkel rulle 1t15min

Bra!!!

Uke 53, som var den med flest treningstimer ga litt over 11 timer trening i en ren blanding av løp og sykkel på rulle. Den siste sykkeløkta på søndag ga beskjed om at sykkelbeina hadde fått nok, men ellers er det greit. Godt å kjenne på litt langturer og litt treningsmengder igjen. Kroppen og hue trenger det.

Ingen kommentarer: