21.10.2006

Veg i høstregn

Mens Ketil konkurrerte litt over 10 fantastiske timer og 17 nydelige minutter på Hawaii satt vi rundt omkring oslofjorden og fulgte med på www.ironmanlive.com . Jeg satt hjemme og drakk kaffe og Red Bull og prøvde å bearbeide det faktum at jeg ikke er kvalifisert for verdensmesterskapet i år. Det er mange grunner til det, som vi ikke behøver å gå inn på i dag. Men det er ikke feil å si at jeg ikke helt har hatt sesongen og jeg har vel ikke nødvendigvis stått på startsstreken i de riktige konkurransene. For å si det mildt. Det var alt for få Hawaii-plasser på IronDuck i år, der har vi noe vi må jobbe med frem mot neste gang.

Det jeg må jobbe med er å få ræva mi ut og løpe. Mest av alt. Og det gjør jeg.

Foreløpig er det ikke de store mengdene trening jeg får rota meg til. Denne uka svømte jeg med Einar på tirsdag 45 min og 2000 meter. På torsdag løp jeg til svømmehallen 7 km og 43 min og så svømte jeg 35 min og 1500 meter. På lørdag løp jeg. 16 km og 1t50min.

Jeg har en ganske god sittestilling, men til tross for det gjelder det å ikke overdrive praktiseringen av det og i høst har det blitt mye for mye stillesitting. Og godteri. Det kjenner jeg godt nå når jeg kler på meg diverse kropskondomer og starter å løpe. Jeg kommer liksom etter magen min, den er rett og slett i veien.

Men det går vegen, så bare vent!

Og vent litt til er du ytterst vennelig, det går litt tregt skjønner du!

Ingen kommentarer: