01.03.2008

Tre øl før midnatt!

Årsmøtet er over og gjenvalget er sikret, sjokkerende nok, og de fleste går tidlig hjem. Som vanlig. Vi er trivelige treningskammerater og helt uten sidestykke når det gjelder å heie hverandre frem. Men fest? Det er vi dårlige på. Kake, kaffe og triatlonfilm trekker massene, men dans og drikke blir i syndigste laget.

Men jeg, er jeg festens konge? Neida, vi triatleter er noen hengehuer og ned trappa fra årsmøteåstedet tenkte jeg: ”Hva om jeg droppet å drikke øl, tar første toget hjem og legger meg tidlig? Da er jeg mer uthvilt til treningsøkta jeg må ha i morgen og vil få mer utbytte av den”.

Dust Olsen, dust!

Men jeg kom på bedre tanker.

Gode nok tanker til tre øl.

Og det holdt til en perfekt terskelintervall-løpetrening i dag.

Pose og sekk er ikke så dumt. Pose med øl og sekk med treningsklær. Stor sekk og liten pose.

Ingen kommentarer: