01.08.2006

Jeg satte brillene på min nese!

Jeg har vært uten mine fantastiske svømmerbriller en ukes tid. Rote-Olsen har rett og slett mista dem. Forlagt dem. Briller Uten Kjent Bopæl.

Det har ikke vært bra for meg. Depresjonen kom og tok meg her om dagen og siden jeg er en trutriatlet som turtriatlerer på et meget høyt nivå, så taler alt for at jeg hadde en klassisk separasjonsdepresjon.

Men alle toppidrettsutøvere har en doktor (skolemedisn eller heksedoktor) som hjelper til når nivået blir for lavt. En tekstmelding til Dr.Tri. Bjørn Wigdel fra Norges nest største og Norges nest mest fantastiske triatlonklubb ordnet det hele. Han hadde en kasse med disse brillene og sendte meg prompte tre par i forskjellige farger.

Så mitt hjerte jubler nå som jeg har grønne, oransje og blå Malmsten Optimals og kan bytte briller alt etter lysforhold, humør, sminke, draktvalg og andre viktige parametre. Og jeg kan altså nå gå NM og IronDuck i møte helt uten frykt for lekasje.

Skål Bjørn! Takk

Ingen kommentarer: