22.01.2007

Sesongen nærmer seg

Her er en grafisk fremstilling av "watten" i sykkeløktene mine. Eller det er kanskje en grafisk fremstilling av besøkstallene på nettsidene til Norges desidert største og beste triatlonklubb, Oslofjord triatlon. Uansett så er meningen med figuren å vise at det dag for dag bygges opp mot en sesongstart som plutselig er mye triveligere nære. Til tross for at vinteren i helgen hadde en gjesteopptreden.

Jeg trener ikke så halvgæærnt nå og er egentlig litt småfornøyd med utviklingen. Det går faktisk litt etter plan og det er jo en snedig erfaring.

Tirsdag: 70 minutter rulletrening. Hard sykling. 10 minutter core, tåhev.
Onsdag: 3800 meter og 1t35min svømming.
Fredag: 85 minutter rulletrening. 179w/68rpm.
Lørdag:43 min rulletrening, 188w/74rpm. Hardt, skikkelig sliten etterpå. 15 min core, tåhev.
Søndag: 42 min rulletrening, 201 w/76rpm, hardt fra første tråkk og ja.. sliten etterpå.

Det her er jo hverken tider, watt, bomull eller lengder som er egnet til å skremme noen på flatmark eller i skråninger, enda mindre i cat 3 bakker, men det er egnet til å få meg litt bedre. Eller hvis alderen virkelig har startet å gjøre sitt: forsinke forværringen et par knepp nedover.

Og nå er jeg tilbake i Göteborg. Klokken tikket akkurat over 00:00, og i morgen starter løpe og coreukene. Best å få litt søvn.

Ingen kommentarer: