08.04.2007

Bill mrk "Ikke til salgs"


Det har gått et rykte om at jeg vil kvitte meg med denne sykkelen og telefonen har nesten glødet pga desperate mulige kjøpere. Ryktet medfører ikke riktighet og må vært satt ut av noen som prøver å skade oss.

For å motvirke rykteflommen har vi i påsken sust sakte over asfalten, min kjære Colnago Dream B-Stay og jeg. Det har vært godt å være sammen igjen på denne enkle og naturlige måten. Være sammen helt uten ledninger, motstand, rulle eller datamaskin. Jeg vet hvor jeg har vært, men jeg aner ikke hva som har vært frekvensen på mine ikke helt runde tråkk og jeg har ingen idé om hvor mange watt jeg har produsert. Det var riktig nå, det var bra slik og vi skal snart møte nye vertikale og horisontale utfordringer

Bare en liten klatrekrans og så er du og jeg klar for La Manga igjen!

¡Arriba!

Ingen kommentarer: