29.05.2006

Hvor skal dette ende?

Denne våren har jeg trent litt mer enn jeg pleier å gjøre. Egentlig ganske mye mer. Fra januar til mai har jeg trent 60 timer mer og til dels med bedre kvalitet enn i fjor. Det gjør at jeg føler meg vesentlig raskere enn noen gang, spesielt på sykkel, og litt uhøytidelige tester viser det samme som følelsene. Det gjelder å få testet følelsene sine. Og vist fram testene sine. Føler jeg.

I dag har jeg til og med syklet en rolig tur på en og en halv time som restitusjonstrening etter den lange løpeturen i går. Som alternativ til sofaen. Og så har jeg brukt pulsklokka for passe på at jeg ikke "tro til" slik jeg har for vane.

Fredag: 40km testløype (med 5 skikkelige bakker) 1t20 min. Snittpuls 143.
Mandag: Samme løypa. 1t30. Snittpuls 128.

Jeg bare spør: Hvor skal dette ende? Men får jeg no svar?

Det ender vel på sofaen i morgen tenker jeg.

4 kommentarer:

Oslofjord Triatlon sa...

Det endte med "klubbjobbing". Nesten like gøy som å trene!

Anonym sa...

40 kilometer på halvannen time? Du må være i verdenseliten???!!

Fortell gjerne hvor denne løypa er.

Fortsett - både å jogge og å blogge. Artig å følge deg! :-)

Oslofjord Triatlon sa...

40 km på 1t20 min er desverre ganske sakte :-)når det er sykkel og ikke jogging ;-)

Anonym sa...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»