23.06.2006

Jeg må bestemme meg!

Tenke sjæl og mene..... Stavern triatlon eller Seigmann. Målet i år er Oslo Triathlon og IronDuck. Ingen andre konkurranser skal komme i veien for det. I klubben er det jo en og annen evighetsmaskin. "Tar du den så tar du den også". Der er ikke jeg. Jeg vet fra tidligere at etter en halvlang eller lang konkurranse, dvs fra halvmaraton og opp til Iron-distanse så ramler jeg litt sammen en til to uker. Og i utgangspunktet så er jeg sliten nå. Selv om jeg selvmedisinerer meg med løpeturer.

Spørsmålet er om det er riktig tid å få en down-periode nå? Meningen er jo å putte inn masse mil på beina og på sykkelen i løpet av fra nå og til slutten av august. Vil en halv Ironman punktere meg, eller vil det bare være bra å gå inn i sommeren med den erfaringen?

Alternativet er å være med på Stavern triatlon, Langesund triatlon, Oslo triatlon og kanskje Ogge før IronDuck 2006.

Skulle ønske jeg kunne out-source den avgjørelsen. Tar jeg ikke et valg nå så blir det fort vekk slik at jeg er med på å arrangere både på Stavern og Seigmann og så ble det ikke no gøy i det hele tatt.

Hjeeeelp!

Ingen kommentarer: