14.09.2006

Hitta Vilse


Det finnes et opplæringsprogram for svenske barn som heter "Hitta Vilse". Det handler om hvordan man skal oppføre seg når man går seg vill i skogen. Litt om hvilken side maurtuene er på og sånt. Og "Krama et träd". Når man har kommit sej bort fra mamma och pappa och tanten och alt man ser är en stor och farlig varg som är så helvetes arg... da skal man krama et träd. Icke gå vidare va? Krama et träd og bli där til de vuxna kommer tilbaks. Du hajar?

Jag har løpt meg bort i dag. Jeg skulle jo løpe en annen tur enn de to foregående dagene. Og det gjorde jeg virkelig, men jeg kan få problemer med å gjenta turen, for jeg trodde jeg visste hvor jeg var og plutselig sto jeg forran internatet. Bra jeg har GPS.

Ellers fungerte beina veldig bra i dag, pusten var ikke helt fin, men beina var fine. Var nesten litt høstyr og leken der jeg løp.

Kanskje derfor jeg rotet meg helt bort, beina løp en vei og hodet en annen.

Ingen kommentarer: