23.09.2006

Hvor var presidenten under NM?

Når det er NM-finale i fotball på Ullevål så er kongen, dronninga, statsministeren, fanden, hans oldemor og presidenten i NFF tilstede. I triatlon-Norge kommer varamedlemmet. Det kom jeg til å tenke på i dag da jeg svømte rundt i vannet ved Foten sammen med Einar.

En flott dag. Først løp jeg til en veldig trivelig surfesjappe i Fredrikstad og handlet neoprenhette (for surfere) og neoprensokker (for windsurfere). Og så løp jeg tilbake igjen. Og så kom "Jerngåsa" og "Sulten" på besøk for å hente IronDuck-trøyer til de heldige fullførere i Oslotraktene.

Og så svømte vi og arbeidet med videoen "Veien tilbake til Kalmar" har startet. Episk film. Blockbuster. Alternative titler er: "Alt om min Guru". "Lost in transition". "Vondt nå". "As good as I get", "Triathlon Hustle", "Mission : impossible" "Alle presidentens menn", eller kanskje heller "Alle, men.... presidenten???"

Ingen kommentarer: