25.12.2006

Kompangsjon

I dag var det nok en dag av vår fantastiske cybertreningsleir. Først syklet jeg 1t49 og 30 km og så løp jeg en liten fin stubb på 16 min og 2 km. Det var glatt, men pigger på dekka løser jo det problemet 100%.

Over to timer med mosjonering brenner en smule energi, ikke mye, men en smule, men de smulene har jeg ingen problemer med å erstatte, tusen takk for omtanken. Det går helt bra med effektiv kompensasjon basert på Kong Haakon og småkaker og mitt fantastiske hjemmebakte brød med ripssyltetøy.

Ellers har jeg i løpet av den siste tiden kommet på en kulturskatt som jeg muligens bør dele. Karsten og Cato.

"Alle fugler små de er
noen mer enn andre
noen fugler bor i trær
noen med hverandre
alle fugler legger egg
slik som ugle
det gjør også mygg og klegg
de er ikke fugle"

(slik den ble sunget av Karsten og Cato, Hvaler, sommeren 197?)

Ja, jeg tror absolutt verden er klar for å få vite mer om Karsten og Cato! Til arbeid.

Ingen kommentarer: