01.12.2006

Mørkets gjerninger del I

Det er deilig å trene i mørket. Kjente det denne uka, har ikke kjent det før i høst, rett og slett fordi jeg har holdt meg inne når det har vært mørkt og skummelt. Men denne uka har jeg vært ute to ganger i bekmørten og det var deilig. Mer om det senere tror jeg. Derfor står det Mørkets gjerninger del I. Dette med del I indikerer at det vil komme noe senere. En del II f.eks.

Det som var litt spesielt var å sykle med terrengsykkel på sti i skogen. Helt mørkt bortsett fra en medbrakt sol på styret.......som sveipet over terrenget....

Og så var det tomt for batterier. Mørkt. Svart.

Heldigvis hadde jeg en slik diodelykt i baklomma som back up, men det var en utfordring å finne stien i "blink..blink..blink..blink"-lys. Tøft egentlig, men neste gang lader jeg helt opp.

Ingen kommentarer: