30.03.2009

Berserkgang uten mp3-spiller

Det har vært en telefonstorm av en annen verden etter at jeg skrev mitt lille tevlingskvad fra Fredrikstadløpet. Bakgrunnen for at så mange har svidd av tellerskrittkroner er at jeg skriver at det var musikken til Rammstein som drev meg fremover.

Spørsmålene har variert. De fleste lurer på hvilken spilleliste jeg hadde. Noen lurer på om jeg har valgt ut sanger etter bpm. Tre spurte om de kunne få låne mp3-spilleren min på neste konkurranse (de kunne betale frakten eller komme å hente den her i Fredrikstad). Og en lurte på om jeg trodde "Ohne Dich" kunne funke som en klinesang på fest.

Beklager hvis jeg ikke var nøyaktig i mine skriblerier, men jeg løp ikke med mp3-spiller. Jeg konkurrer aldri med mp3-spiller. Veldig mange konkurranser har regler om at det ikke er lov med mp3-spiller. Ut fra sikkerhetsgrunner. Klokt. Derfor bruker ikke jeg det heller når jeg konkurrerer. Jeg er i tåka nok som jeg er om jeg ikke skal ta vekk hørselen.

Det jeg gjorde var å ruse meg på Rammstein før jeg konkurrerte. Litt som å spise Fluesopp og så gå Berserk.

Ganske likt faktisk.

1 kommentar:

ole richard sa...

jeg er helt sikker på at jeg har et noe anstrengt til ditt hint om at du har forsøkt å varme opp med spenstige sopparter. Muuahahhaha