06.03.2009

Noe å jobbe med


Jeg bringer i dag to bilder fra i sommer som jeg har stjålet fra Dag Oliver (Oslo triathlon-generalen), men jeg satser på tilgivelse. Det første bildet viser at jeg har to ting å jobbe med i år bortsett fra det rent treningsfaglige.

Jeg kan nok fortsatt med fordel få vekk litt mer av fettreservene. Tre-fire kg mindre enn i fjor ville ikke gjort noe. Og med tanke på den lyse og en smule gjennomsiktige triatlondrakta, så kunne jeg nok gått ut i sola en gang blant. Uten sykkeltrøye, våtdrakt eller løpetrøye.

Det andre bildet viser målgang fra Oslo Triathlon. Det var en perfekt dag og her kan jeg ikke se at jeg kan forbedre noe. Jeg knuste Line den dagen og jeg klarer absolutt ikke å gape høyere.

Stor i kjeften er jeg. Det skal jeg ha. Der er det ikke mange som knuser meg og jeg trenger ikke å strekke meg no særlig. Veldig godt å noen ting på stell.

Ingen kommentarer: