08.03.2009

Base 1, uke 2: To økter, vann og ny jakke




Jeg hadde tenkt å skrive noe om at jeg har fått ny løpejakke som er kjempefin. Og oransje. Men det kommer kanskje frem av bildet? Fargen altså? Hadde tenkt å skrive om at jentene og jeg har kost oss med å lage smeltevannsbekk. 3 timer på lørdag og 2 timer i dag klarte vi å bruke på å bli gjennombløte. Hadde tenkt å skrive noe om at det er tungt å trene to økter om dagen. Spesielt når den ene består av å gampe av gårde i snøslaps og den andre enten er styrketråkk eller langkjøring med høy frekvens. Men jeg er litt sliten så jeg lar det være.

I stedet kan du jo kose deg med fasit for den andre uka i Base 1:

Mandag: Løp 55min/9 km - Sone 1/2
Tirsdag: Løp 51 min/9 km - 4x4intervall
Onsdag: Løp 1t16min/12 km - Sone 2
Torsdag: Løp 59min/9km - Sone 2 med noen fartsøkninger på slutten
Fredag: Sykling rulle 59 min - sone 1 - enbent tråkk og spinn up
lørdag: Løp 1t05min/10 km - sone 2
Sykling rulle 1t10min - Colting styrketråkk
Søndag: Løp 59min/8km - Sone 2 (lekte brøytebil)
Sykling rulle 1t30min - Sone 1/2 - høy frekvens/økt motstand

Totalt: 9t45min (6 løpeøkter og 3 sykkeløkter)

Det er litt få timer, men med tanke på mengden løping og tilgjengelig tid så er jeg storfornøyd. Uken som kommer håper jeg å få syklet mer, svømt 2-3 ganger og løpt både langtur og terskelintervall. Tror det skal gå og da er Base 1 virkelig godt på skinner!

Ingen kommentarer: